آلوریکا با استخدام بیش از 8000 فیلیپینی بیکار در سال 2022 با طرح هایی برای استخدام هزاران نفر دیگر در نیمه اول سال جاری، با 14 تقدیر، اعتماد LGUs را به دست آورد.


مکان عالی برای کار دارای گواهی® BPO همچنین “تأسیس تجاری دوستانه PWD” را توسط دولت شهر Quezon برای اقدامات تجاری فراگیر خود دریافت می کند.

مانیلا، فیلیپین – (BUSINESS WIRE)–#آلوریکاارائه‌دهنده جهانی تجربه مشتری (CX) آلوریکا از طریق مشارکت فعال خود در نمایشگاه‌های شغلی سازمان‌دهی شده توسط واحدهای دولت محلی (LGU) توانست به 8000 فیلیپینی کمک کند تا در سال 2022 مشاغل تمام وقت در سراسر کشور پیدا کنند. هزاران کارمند محلی دیگر را در نیمه اول سال جاری استخدام کنید، رشد مداوم کسب و کار آلوریکا این شرکت را قادر می سازد تا با نرخ بیکاری 4.8 درصدی فیلیپین (سه ماهه اول 2023) مبارزه کند. علاوه بر این، این شرکت به دلیل تعهد قوی خود به تنوع، ارزش و شمول (DEI) از طریق مشارکت انحصاری خود با یک تجارت محلی و خانوادگی که از افراد دارای معلولیت حمایت می کند، جایزه دریافت کرد.

لوگوی آلوریکا آبی

استراتژی‌های نوآورانه استخدام آلوریکا بر استفاده از ابزارهای دیجیتال و فرآیندهای خودکار برای استخدام کارآمد، حضور و توسعه نیروی کار متنوع و با استعداد متمرکز است. این رویکرد کمک می کند تا فرصت های شغلی برابر برای جویندگان کار با هر پیشینه ای بدون در نظر گرفتن سن، جهت گیری جنسیتی، مهارت ها و موارد دیگر فراهم شود. آلوریکا از طریق فرهنگ منحصربه‌فرد «در جایی که هستند با مردم ملاقات کنید» هزاران شغل را برای کسانی که شروع به کار کرده‌اند یا در حال اصلاح هستند ایجاد کرده است. علاوه بر این، این شرکت تنها در سال گذشته بیش از 5000 کارمند را در سطح جهان ارتقا داد.

قدردانی رهبران دولت از تلاش های آلوریکا

تلاش های ارائه دهنده CX برای مقابله با بیکاری در کشور بی توجه نبوده است. تنها در سال 2022، آلوریکا در مجموع 14 جایزه از نمایشگاه های کار برگزار شده در چندین محل، استان و آژانس دریافت کرد. شهردار شهر ماکاتی، ابیگیل بینای، آلوریکا را به دلیل استخدام بیشترین تعداد متقاضیان در محل در نمایشگاه کار LGU در پایان سال گذشته، ستایش کرد، در حالی که دولت شهر تاگویگ از این شرکت برای حمایت از نمایشگاه شغلی مگا در اواخر پاییز قدردانی کرد. فرماندار جرمیاس سینگسون از ایلوکوس سور همچنین آلوریکا را به دلیل شرکت موفق آن در “اولین نمایشگاه شغلی وان ایلوکوس سور” استان که در آن سازمان توانست ردپای خود را از طریق انتخاب گسترده فرصت های شغلی برای بسیاری از جویندگان کار به حداکثر برساند، تحسین کرد. به طور مشابه، مقامات کالج ایالتی داوائو دل نورته حمایت کامل آلوریکا را از مجازی “Hybrid Trabaho, Negosyo در Kabuhayan 2022” که از طریق Zoom و Facebook Live برگزار شد، به رسمیت شناختند.

ماروین وینلوان، مدیر کسب استعدادها، گفت: «همکاری با واحدهای محلی و استفاده از همه پلتفرم‌های موجود، مؤلفه‌های کلیدی استراتژی استخدام ما است، زیرا ما بر دستیابی به جویندگان کار با زمینه‌های مختلف تمرکز می‌کنیم. وینلوان افزود: “از آنجایی که آلوریکا فیلیپین در بقیه سال جاری به توسعه خود ادامه می دهد، ما مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با سازمان های محلی بیشتر برای جذب استعدادهای برتر برای صنعت BPO هستیم.”

یک فرهنگ ثابت شده از فراگیری که از محیط کار تا مشارکت های تجاری محلی و جامعه به طور کلی گسترش می یابد

علاوه بر این قدردانی‌ها، آلوریکا جایزه‌ای از سوی دولت شهر کزون به‌عنوان «مؤسسه تجاری دوستدار معلولیت‌ها» دریافت کرد. شهردار جوی بلمونته آلوریکا را به خاطر حمایتش در پیشبرد حقوق معلولان و فراهم کردن فرصت های شغلی برابر برای افراد دارای معلولیت (PWD)، تقویت اقدامات برنده جوایز DEI شرکت در محل کار و فراتر از آن ستایش کرد. این اهداف نه تنها بخشی جدایی ناپذیر از فرآیندهای استخدام و عملیاتی آلوریکا هستند، بلکه ارائه دهنده BPO نیز از طریق روابط تجاری خود بر این حوزه های کلیدی تأکید دارد. یک مثال، مشارکت فروشنده منحصر به فرد آن با Snaquick 24/7 است، یک تجارت محلی که متعلق به زن و شوهری است که دارای معلولیت جسمی هستند و به طور انحصاری غذا و نوشیدنی را به کارکنان آلوریکا در چندین سایت می فروشد. در راستای ماموریت آلوریکا برای بهتر کردن زندگی، Snaquick 24/7 فرصت های شغلی را برای افراد دارای معلولیت فراهم می کند و بخشی از درآمد آنها را به Tahanang Walang Hagdan، یک سازمان غیردولتی (NGO) اختصاص می دهد که به افراد دارای معلولیت کمک می کند تا خود را بیشتر کنند. کافی

ما مفتخریم که با Snaquick 24/7 به عنوان فروشنده مورد نظر خود کار می کنیم. سارا ماری سالوا گفت: این یک راه عالی برای کارمندان ما است که به راحتی و با خیال راحت از استراحت خود در محل، روز یا شب صرف غذا کنند و لذت ببرند، و ما می‌توانیم با حمایت از این کسب‌وکار خانوادگی که به معلولان بیشتر کمک می‌کند، آن را به طور تصاعدی پرداخت کنیم. ، مدیر تاسیسات. ما می‌خواهیم به راه‌های نوآورانه برای انجام کارهای بیشتر برای دیگران ادامه دهیم. این همان چیزی است که برنامه های مسئولیت اجتماعی شرکتی ما در مورد آن است.

با بیش از 56000 کارمند در فیلیپین در 24 سایت و برنامه های کار در خانه، آلوریکا به حمایت از برخی از مترقی ترین و شناخته شده ترین برندهای جهان در چندین صنعت مانند خدمات مالی، خرده فروشی، مراقبت های بهداشتی، مخابرات، فناوری و سرگرمی در میان دیگران. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار در آلوریکا فیلیپین، به http://www.alorica.com/careers/philippines مراجعه کنید.

مخاطب

سانی یو

Sunny.Yu@alorica.com

لینک منبع

محتوا توسط Business Wire است. رسانه تیترهای امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا لینک های مرتبط با این محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال صحت، موضوعیت یا کیفیت محتوا ندارد.




دیدگاهتان را بنویسید