بازار خدمات مراقبت از خانه با 27.9 میلیارد دلار رونق دارد و انتظار می رود تا سال 2026 به CAGR 8.50 درصد برسد.


صنعت خدمات مراقبت از منزل

صنعت خدمات مراقبت از منزل

آمریکای شمالی منطقه غالب است و بیش از یک سوم سهم بازار جهانی خدمات مراقبت از خانه را به خود اختصاص داده است.

پورتلند، اورگان، ایالات متحده، 7 مه 2023 /EINPresswire.com/ — بر اساس گزارش جدیدی که توسط Allied Market Research منتشر شده است، با عنوان، “بازار خدمات مراقبت از خانه بر اساس خدمات و مدت زمان: تحلیل فرصت و پیش بینی صنعت، 2018-2026، اندازه بازار خدمات مراقبت در منزل در سال 2018 به 14.7 میلیارد دلار رسید و تخمین زده می شود که تا سال 2026 به 27.9 میلیارد دلار برسد و CAGR 8.50٪ از سال 2019 تا 2026 را ثبت کند.

نمونه PDF رایگان این گزارش را درخواست کنید: https://www.alliedmarketresearch.com/request-sample/6453

در سال 2018، بخش خدمات خدمتکار بیش از نیمی از سهم کل بازار خدمات مراقبت در منزل را به خود اختصاص داد و انتظار می‌رود در طول دوره پیش‌بینی با CAGR 8.3 درصد رشد کند. آمریکای شمالی یکی از مناطق برجسته در بازار است که سهم قابل توجهی از کل بازار را در سال 2018 به خود اختصاص داد.

ارائه دهندگان خدمات مراقبت در منزل خدماتی را برای کارهای روزانه مانند لباسشویی، انجام وظایف، دارو، نظافت، پخت و پز، نگهداری و خدمات مراقبت پزشکی در دفتر خانه ارائه می دهند. این خدمات برای دو بخش شامل تجاری و مسکونی ارائه می شود. خدمات نظافت منازل شامل منابعی برای خانه، کارهایی که شامل قالیشویی، شیشه شوی، و انواع دیگر خدمات نظافتی و مراقبت از منزل است که به صورت کمتر مورد نیاز است، مانند خدمات مراقبت شخصی و همراهی، خدمات مراقبت پرستاری وظیفه خصوصی، و خدمات مراقبت های بهداشتی در منزل خدمات نظافت تجاری شامل شرکت های نظافتی مانند قالیشویی و شیشه شوی می شود.

بازار خدمات مراقبت در منزل طی سال‌ها شاهد رشد قابل توجهی بوده است و انتظار می‌رود در دوره پیش‌بینی‌شده با سرعت ثابتی رشد کند. عاملی که به طور عمده رشد بازار خدمات مراقبت در منزل را هدایت می کند شامل افزایش آگاهی بهداشتی و زیست محیطی است. علاوه بر این، افزایش درآمد قابل تصرف مصرف‌کنندگان از کشورهای توسعه‌یافته و همچنین در حال ظهور مانند ایالات متحده، آلمان، چین و هند به همراه افزایش تمایل مصرف‌کنندگان در اقتصادهای نوظهور که هزینه‌های بیشتری را برای خدمات مراقبت در منزل انجام می‌دهند، تقاضا برای مراقبت در منزل را افزایش می‌دهد. خدمات. با این حال، در دسترس بودن کم نیروی انسانی و افزایش رقابت در این بخش، رشد بازار را مهار می کند. در مقابل، افزایش تعداد زنان شاغل در کشورهای توسعه یافته و همچنین کشورهای نوظهور پیش بینی می شود که فرصت های رشد سودآوری را برای صنعت خدمات مراقبت در منزل فراهم کند.

بازار جهانی خدمات مراقبت در منزل بر اساس خدمات، مدت زمان و منطقه تقسیم بندی می شود. بر اساس خدمات، بازار به خدمات خدمتکار، فرش و اثاثه یا لوازم داخلی و سایر خدمات مراقبت در منزل تقسیم می شود. بر اساس مدت زمان، به روزانه، هفتگی، ماهانه، فصلی و سالانه طبقه بندی می شود. بر اساس منطقه، بازار در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا-اقیانوسیه و LAMEA مورد مطالعه قرار می گیرد.

پیشنهاد برای مدت محدود – اکنون خرید کنید و 15٪ تخفیف انحصاری در این گزارش دریافت کنید: https://www.alliedmarketresearch.com/checkout-final/08fc8c65124724466d3e029bada6c44b

طبق تجزیه و تحلیل بازار خدمات مراقبت در منزل، بخش خدمات خدمتکار بیشترین درآمد را در سال 2018 ایجاد کرد و انتظار می‌رود در طول دوره پیش‌بینی همچنان غالب باقی بماند. این را می توان به دلیل کاهش زمان اختصاص داده شده برای کار خانگی به دلیل مشغله کاری در بخش شرکتی نسبت داد. با این حال، انتظار می رود که بخش فرش و اثاثه یا لوازم داخلی در طول دوره پیش بینی با بالاترین CAGR رشد کند. این به دلیل افزایش آگاهی از مزایای محصولات سبز و سازگار با محیط زیست در میان کاربران مسکونی، تجاری و صنعتی است که به طور مستقیم تقاضا برای خدمات مراقبت در منزل را تامین می کند.

در سال 2018، خدمات روزانه مراقبت از خانه برجسته ترین بخش بود که بیشترین سهم را در بازار جهانی به خود اختصاص داد. این را می توان به افزایش تقاضا برای کارکنان خانه دار به صورت روزانه نسبت داد. با این حال، انتظار می‌رود که بخش خدمات مراقبت در منزل به صورت ماهانه بیشترین رشد را داشته باشد که دلیل آن افزایش درآمد قابل تصرف مصرف‌کنندگان از کشورهای توسعه‌یافته و در حال ظهور است.

بر اساس تجزیه و تحلیل بازار خدمات مراقبت در منزل، آمریکای شمالی بیشترین سهم را در بازار جهانی در سال 2018 به خود اختصاص داد و انتظار می‌رود که در طول دوره پیش‌بینی همچنان غالب باقی بماند. به دلیل مشغله کاری در بخش شرکتی. علاوه بر این، هزینه‌های بالاتر مصرف‌کنندگان برای خدمات مراقبت در منزل به دلیل در نظر گرفتن آن به عنوان یک بیانیه استاندارد سبک زندگی به رشد فروش در این منطقه کمک می‌کند. رشد شهرنشینی در این منطقه به دلیل افزایش درآمد قابل تصرف.

نیازهای خود را به اشتراک بگذارید و گزارش های سفارشی دریافت کنید: https://www.alliedmarketresearch.com/request-for-customization/6453

یافته های کلیدی مطالعه

ارزش بازار خدمات مراقبت در منزل در سال 2018 به 14.7 میلیارد دلار رسید و تخمین زده می شود که تا سال 2026 به 27.9 میلیارد دلار برسد که با رشد CAGR 8.50 درصدی در طول دوره پیش بینی شده است.

با توجه به خدمات، بخش فرش و اثاثه یا لوازم داخلی پیش بینی می شود که سریع ترین رشد را شاهد باشد و CAGR 9.1٪ را در طول دوره پیش بینی ثبت کند.

در سال 2018، بخش خدمات خدمتکار، بالاترین سهم را به خود اختصاص داد و بیش از نیمی از سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داد.

در سال 2018، بر اساس منطقه، چین برجسته ترین بازار در منطقه آسیا و اقیانوسیه بود و انتظار می رود در طول دوره پیش بینی با CAGR قابل توجهی رشد کند.

در سال 2018، بر اساس منطقه، آمریکای شمالی منطقه غالب بود که بیش از یک سوم از سهم بازار جهانی خدمات مراقبت در منزل را به خود اختصاص داد.

بازیگران کلیدی معرفی شده در این گزارش شامل ABM Industries Inc.، Anago Cleaning Systems، Aramark Corporation، Chemdry، Cleannet، Jani-king Inc، Pritchard Industries Inc، Sodexo، Stanley Steemer International، Inc.، و The Servicemaster Company، LLC هستند.

گزارش های مرتبط:

بازار خدمات نظافتی

بازار ایستگاه شستشوی دستی

بازار خدمات حفاری چاه آب https://www.alliedmarketresearch.com/water-well-drilling-services-market-A07652

بازار توزیع کننده ضد عفونی کننده دست https://www.alliedmarketresearch.com/hand-sanitizer-dispenser-market-A06573

دیوید کوریا
Allied Analytics LLP
+1-800-792-5285
اینجا به ما ایمیل بزنید

مقاله

محتوا توسط EIN Presswire است. رسانه تیترهای امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا لینک های مرتبط با این محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال صحت، موضوعیت یا کیفیت محتوا ندارد.




دیدگاهتان را بنویسید