جان کانتی وبستر از ماساچوست در مورد چشم انداز رشد بازار مشاوره خدمات مالی صحبت می کند


جان کنتی وبستر ما

جان کانتی وبستر از ماساچوست در مورد چشم انداز رشد بازار مشاوره خدمات مالی صحبت می کند

جان کانتی وبستر از ماساچوست، یک مشاور مالی باتجربه و مشاور تجاری، نظر خود را در مورد بازار مشاوره خدمات مالی به اشتراک می گذارد.

بوستون، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا، 4 سپتامبر 2022 /EINPresswire.com/ — شرکت‌های مشاوره مالی و تجاری با طیف بی‌سابقه‌ای از چالش‌های استراتژیک، چه از داخل و چه در خارج از صنعت سروکار دارند. اخیراً جان کانتی وبستر از ماساچوست در مورد چگونگی تغییر نیازهای مالی و رفتارهای مصرف کننده صحبت کرد. به گفته وی، دلیل این تغییرات تغییرات اجتماعی، تغییرات جمعیتی و پذیرش فناوری جدید به عنوان ابزاری برای ارائه خدمات مالی است. جان کانتی توضیح داد که رویکرد سنتی محصول محور به دلیل دسترسی آسان به داده های تحلیلی عظیم و در نتیجه توانایی درک بهتر مشتریان، به سرعت به سمت مدل های کسب و کار مشتری محورتر حرکت می کند. مدل‌های فین‌تک جدیدی معرفی شده‌اند که مدل‌های تجاری سنتی را مختل کرده است.

خدمات مشاوره مالی و تجاری به سرعت در موسسات مالی مختلف اهمیت پیدا می کند. به جرات می توانم بگویم که خدمات مشاوره مالی سرلوحه سایر خدمات مرتبط با امور مالی مانند بیمه، بانک و مدیریت خرده فروشی است. صنعت مشاوره مالی به تمام فعالیت های اقتصادی دیگر نگاه می کند و مدیریت ریسکی را که می توان در بخش اقتصادی تجربه کرد، تضمین می کند. شرکت مشاور مالی جان کنتی در میان بسیاری از شرکت‌ها و آژانس‌های مشاوره‌ای است که در حال ارائه راه‌حل‌های مربوط به سوالات اقتصادی است.
~ جان کانتی

جان کانتی وبستر همچنین آخرین مطالعه منتشر شده در بازار مشاوره خدمات مالی جهانی توسط AMA Research را مورد بحث قرار داد. این مطالعه روندها، اندازه بازار و پیش‌بینی‌ها را برای سال 2026 ارزیابی می‌کند. جان بر اهمیت مطالعه بازار مشاوره خدمات مالی در ماساچوست تأکید می‌کند، زیرا داده‌های تحقیقاتی قابل توجه و شواهد را پوشش می‌دهد تا یک سند منبع مفید برای مدیران، تحلیلگران و کارشناسان صنعت باشد. او همچنین محرک‌های رشد بازار، روندها، فرصت‌ها و چالش‌های آتی را روشن کرد.

از طریق این گفتگو، من می‌خواستم در مورد روندهای فعلی و آینده صنعت، الگوهای رشد و همچنین استراتژی‌های تجاری برای کمک به سهامداران در تصمیم‌گیری صحیح بحث کنم. من می خواهم تجربه و دانش خود را به اشتراک بگذارم تا به دیگران کمک کند تا مسیر سود را در سال های آینده تضمین کنند. من قصد دارم دفتری را در بوستون، MA باز کنم تا بتوانم چنین مذاکراتی را به طور منظم انجام دهم.
~ جان کانتی وبستر

درباره جان کانتی وبستر

جان یک مشاور تجاری و مالی حرفه ای، آموزش دیده و اختصاصی است که در حین کمک به سازمان های مشتری در ماساچوست، تخصص گسترده خود را به میز می آورد. جان با شرکت هایی کار می کند که یا در حال تغییر هستند یا پروژه های بزرگ را تکمیل می کنند. او با بهینه‌سازی ساختار سازمانی، فرآیندهای اداری، حاکمیت و انتخاب ابزارها و سیستم‌های فناوری مناسب، به سازمان‌هایی که قصد گسترش کسب‌وکار خود را دارند، کمک می‌کند. وب سایت او www.johncantywebster.com یک منبع آنلاین برای مشاغلی است که به دنبال مشاوره تخصصی و مشاوره مالی هستند.

تماس با رسانه: جان کانتی وبستر، john@johncantywebster.com

متیو پیترز
بازار در حال حاضر
1 973-668-8686
اینجا به ما ایمیل بزنید

article

محتوا توسط EIN Presswire است. رسانه تیترهای امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا لینک های مرتبط با این محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال صحت، موضوعیت یا کیفیت محتوا ندارد.

rn
rn
لینک منبع rnrnمحتوا توسط EIN Presswire است. رسانه تیترهای امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا لینک های مرتبط با این محتوا ندارد. تیترهای رسانه امروز هیچ مسئولیتی در قبال صحت، موضوعیت یا کیفیت محتوا ندارد.","author":{"@type":"Person","name":"EIN Presswire","url":"https ://www.headlinesoftoday.com/author/einpresswire"},"articleSection":["Press-Releases"]"image":{"@type":"ImageObject"،"url":"https://cdn.headlinesoftoday.com/wp-content/uploads/2022/09/john-canty -webster-ma.png","width":1200,"height":628},"publisher":{"@type":"سازمان"،"name":"سرفصل های امروز"، "url": "https://www.headlinesoftoday.com"، "logo":{"@type":"ImageObject"، "url":"https://cdn.headlinesoftoday.com/wp-content /uploads/2022/09/The-headlines-of-Today-Logo-1.jpg"},"sameAs":["http://facebook.com","http://twitter.com"]}}


دیدگاهتان را بنویسید