شرکت پیشرو مشاور املاک و مستغلات “Axiom Landbase Pvt. Ltd.” مشتریان را قادر می سازد تا تصمیمات درستی در مورد املاک بگیرند



پایگاه Axiom Landbase این شرکت از 7 دفتر خارج از گوروگرام به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد.


21573 دقیقه تصویر


آقای Rajesh K. Saraf، MD، Axiom Landbase

Axiom Landbase برای کمک به مشتریان خود در هر مرحله از فرآیند خرید ملک شناخته شده است و خدمات بی‌درنگ به پایان می‌رساند. این امر مشتریان را قادر می سازد تا سرمایه گذاری های قابل اعتماد در زمین و تصمیمات ملکی را اتخاذ کنند. این شرکت همواره تلاش زیادی کرده است تا به مشتریان در هر مرحله از جستجوی ملک، تجزیه و تحلیل مقایسه ای نرخ ملک، نهایی سازی تا زمان دستیابی به اموال رویایی آنها کمک کند.

Axiom Landbase به عنوان یک پلت فرم یک مرحله ای برای نیازهای دارایی مشتریان اعطا می شود. این یک شبکه مستحکم در فضای ملکی برای تقویت روابط مشتری و گسترش مزایای مشتریان ایجاد کرده است. این با تیمی متشکل از 150+ متخصص و متخصص صنعت کار می کند.

Axiom Landbase که یک شرکت مشتری محور است به فرهنگ کاری و اخلاق تعهد، شایستگی و پایداری خود افتخار می کند.

دارای طیف متنوعی از 80000+ مشتری است. Axiom Landbase عمدتا بر فروش گزینه های سرمایه گذاری ملک در منطقه Gurugram تمرکز دارد. این در زمینه های مسکونی، تجاری و زمین های گوروگرام می پردازد.

استفاده از تجربیات متنوع املاک و مستغلات خود برای برآورده کردن نیازهای مختلف مشتریان، مهمترین شعار Axiom Landbase است که به آنها در دستیابی به اهدافشان کمک می کند.

آقای راجش ک. صراف بیش از 16 سال است که سازمان را به طور مؤثر رهبری می کند. او MD شرکت Axiom Landbase Pvt است. با مسئولیت محدود

در پایان موفقیت آمیز 16 سال فعالیت سازمان، آقای Rajesh K. Saraf، MD، Axiom Landbase، گفت:Axiom Landbase یک هدف کاملاً مشخص برای شناسایی خواسته‌های مشتریان و برآورده کردن آنها از طریق تحقیقات عالی و اجرای قوی داشت. ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان یکی از اصول برجسته شرکت ما است که به ما کمک کرده تا به جایی که هستیم برسیم.

لینک منبع


دیدگاهتان را بنویسید