هنری شاین گروه مراقبت های بهداشتی منطقه ای، یک توزیع کننده پزشکی در خدمت منطقه استرالیا و نیوزیلند را به دست آورد.


MELVILLE، NY–(BUSINESS WIRE)–Henry Schein, Inc. (Nasdaq: HSIC)، بزرگترین ارائه‌دهنده محصولات و خدمات مراقبت‌های بهداشتی در جهان به پزشکان دندانپزشکی و پزشکی مستقر در مطب، امروز خرید گروه مراقبت‌های بهداشتی منطقه‌ای Pty Ltd را اعلام کرد. (RHCG)، یک شرکت توزیع محصولات پزشکی که به مشتریان بخش دولتی و خصوصی در استرالیا و نیوزیلند خدمات ارائه می دهد.

از سال 1998، هنری شاین به بازار دندانپزشکی استرالیا و نیوزلند خدمت کرده است و طیف گسترده ای از محصولات، تجهیزات و خدمات دندانپزشکی را به متخصصان دندانپزشکی ارائه می دهد. افزودن RHCG، پیشنهاد هنری شاین را به پزشکان منطقه گسترش می دهد.

هنری شاین RHCG را که برای 12 ماه منتهی به 30 ژوئن 2022، 42 میلیون دلار فروش داشت، از موری و برنارد استنگ، که کاملاً مالک شرکت بودند و سهام اقلیت در تجارت دندانپزشکی ANZ هنری شاین را حفظ کردند، خریداری کرد. هنری شاین انتظار دارد که این معامله بدون احتساب هزینه های استهلاک نسبت به سود کاهش یافته هر سهم در سال 2023 خنثی باشد و پس از آن افزایش یابد. شرایط مالی اعلام نشده است.

Stanley M. Bergman، رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی هنری شاین، گفت: “ما از استقبال از گروه مراقبت های بهداشتی منطقه ای به هنری شاین خرسندیم.” ما با هم، هدف دیرینه خود را برای کمک به متخصصان مراقبت های بهداشتی با ارائه راه حل ها و فناوری های جدید به نفع نهایی بیماران، پیش خواهیم برد.

RHCG با دفتر مرکزی در سیدنی، استرالیا، با دفتری در اوکلند، نیوزیلند، طیف گسترده ای از مواد مصرفی، تجهیزات و داروها – از جمله بسیاری از آنها را به صورت انحصاری یا نیمه انحصاری – در درجه اول به مشتریان بخش دولتی و خصوصی ارائه می دهد. عملیات روزانه RHCG توسط مدیر کل، Stephen Doorey هدایت می‌شود، که به مدیریت کسب‌وکار تحت برند بسیار معتبر گروه مراقبت‌های بهداشتی منطقه‌ای ادامه خواهد داد. آقای دوری به مایک کاوی، معاون رئیس جمهور و مدیر عامل کسب و کار هنری شاین در استرالیا و نیوزلند گزارش خواهد داد.

Maurie Stang گفت: “ما بسیار خوشحالیم که RHCG را با Henry Schein ادغام می کنیم، شرکتی که تعهد ما به خدمات عالی را دارد و راه حل های مورد نیاز مشتریان را برای ارائه مراقبت های با کیفیت به بیماران خود ارائه می دهد.” دیدن فرصت های هیجان انگیز برای تسریع رشد ما بسیار خوشحال کننده است.

درباره Henry Schein, Inc.

Henry Schein, Inc. (Nasdaq: HSIC) یک شرکت راه حل برای متخصصان مراقبت های بهداشتی است که توسط شبکه ای از افراد و فناوری پشتیبانی می شود. با بیش از 22000 عضو تیم شاین در سراسر جهان، شبکه مشاوران مورد اعتماد شرکت بیش از 1 میلیون مشتری را در سراسر جهان با بیش از 300 راه حل ارزشمند ارائه می دهد که به بهبود موفقیت عملیاتی و نتایج بالینی کمک می کند. راه حل های تجاری، بالینی، فناوری و زنجیره تامین ما به پزشکان دندانپزشکی و پزشکی در مطب کمک می کند کارآمدتر کار کنند تا بتوانند مراقبت های با کیفیت را به طور موثرتری ارائه دهند. این راه حل ها همچنین از آزمایشگاه های دندانپزشکی، کلینیک های مراقبت های بهداشتی دولتی و سازمانی و همچنین سایر سایت های مراقبت جایگزین پشتیبانی می کنند.

هنری شاین از طریق یک شبکه توزیع متمرکز و خودکار، با مجموعه ای از بیش از 300000 محصول مارک دار و محصولات با برند خصوصی هنری شاین در انبار فعالیت می کند.

Henry Schein که یک شرکت FORTUNE 500 و عضو شاخص S&P 500® است، مقر آن در ملویل، نیویورک است و در 32 کشور و منطقه فعالیت یا شعبه دارد. فروش شرکت در سال 2022 به 12.6 میلیارد دلار رسید و از زمانی که هنری شاین در سال 1995 به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد، با نرخ مرکب سالانه تقریباً 12.1 درصد رشد کرده است.

برای اطلاعات بیشتر، از Henry Schein در www.henryschein.com، Facebook.com/HenrySchein، Instagram.com/HenrySchein و Twitter.com/HenrySchein.

یادداشت احتیاطی در مورد اظهارات آینده نگر

مطابق با مقررات “Safe Harbor” قانون اصلاحات دعوی حقوقی اوراق بهادار خصوصی در سال 1995، ما نکات احتیاطی زیر را در رابطه با عوامل مهمی ارائه می دهیم که، از جمله، می تواند باعث شود نتایج آتی به طور با اهمیتی با اظهارات، انتظارات و مفروضات آینده نگر متفاوت باشد. در اینجا بیان شده یا ضمنی تمام اظهارات آینده نگر که توسط ما ارائه می شود، در معرض خطرات و عدم اطمینان هستند و تضمینی برای عملکرد آینده نیستند. این اظهارات آینده نگر شامل ریسک های شناخته شده و ناشناخته، عدم قطعیت ها و سایر عواملی است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی، عملکرد و دستاوردها یا نتایج صنعت ما با هر گونه نتایج، عملکرد یا دستاوردهای آتی بیان شده یا ضمنی توسط چنین اظهارات آینده نگری متفاوت باشد. این عبارات شامل راهنمای EPS است و عموماً با استفاده از عباراتی مانند «ممکن است»، «می‌تواند»، «انتظار»، «باور»، «برنامه»، «برآورد»، «پیش‌بینی»، «پروژه» مشخص می‌شوند. ، “پیش بینی”، “بودن”، “ساختن” یا سایر اصطلاحات قابل مقایسه. بحث کامل‌تر در مورد عملیات، وضعیت مالی و وضعیت موضوعات دعوی قضایی، از جمله عواملی که ممکن است بر کسب‌وکار و چشم‌انداز آینده ما تأثیر بگذارد، در اسنادی که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یا SEC ارائه کرده‌ایم، شامل گزارش سالانه ما در مورد فرم 10-K، و در تمام پرونده‌های دوره‌ای بعدی که با SEC تهیه می‌کنیم، وجود خواهد داشت. این اسناد با جزئیات عوامل خطر مهمی را شناسایی می‌کنند که می‌تواند باعث شود عملکرد واقعی ما از انتظارات فعلی متفاوت باشد. اظهارات آینده نگر شامل تأثیر کلی بیماری کروناویروس جدید 2019 (COVID-19) بر شرکت، نتایج عملیات، نقدینگی و وضعیت مالی آن (شامل هر گونه تخمینی از تأثیر بر این موارد)، نرخ و سازگاری با و سایر اقدامات از سرگیری یا حفظ عملیات عادی در ایالات متحده و در سطح بین‌المللی، انتظارات مربوط به تجهیزات حفاظت شخصی (“PPE”) و فروش محصولات مرتبط با COVID-19 و سطوح موجودی، خواه تجدید حیات اضافی یا گونه‌های ویروس تاثیر نامطلوبی بر ازسرگیری مجدد داشته باشد. عملیات عادی، اینکه آیا اختلالات زنجیره تامین بر کسب و کار ما تأثیر منفی می‌گذارد، تأثیر برنامه‌های یکپارچه‌سازی و بازسازی و همچنین هرگونه خرید آینده، شرایط عمومی اقتصادی از جمله نرخ ارز، تورم و رکود، و به طور کلی انتظارات فعلی در مورد عملکرد در حال حاضر و آینده. دوره های دوره اظهارات آینده نگر همچنین شامل (i) توانایی شرکت برای دسترسی مداوم به انواع مختلف تست COVID-19، انتظارات مربوط به فروش تست COVID-19، سطح تقاضا و موجودی، و همچنین اثربخشی یا کارایی نسبی تست COVID-19 است. نتایج آزمایش با توجه به اینکه اثربخشی آزمایش به طور مستقل تحت رویه‌های عادی FDA تأیید نشده یا نخواهد بود، و (ii) پتانسیل شرکت برای توزیع واکسن‌های COVID-19 و لوازم جانبی.

عوامل خطر و عدم قطعیت هایی که می تواند باعث شود نتایج واقعی از نظر مادی با نتایج فعلی و تاریخی متفاوت باشد، شامل خطرات مرتبط با کووید-19 و هر گونه انواع آن، و همچنین سایر شیوع بیماری، اپیدمی، بیماری همه گیر یا موارد مشابه در سطح وسیعی است. – گسترش نگرانی های بهداشت عمومی و سایر بلایای طبیعی؛ وابستگی ما به اشخاص ثالث برای تولید و عرضه محصولاتمان؛ توانایی ما برای توسعه یا کسب و نگهداری و حفاظت از محصولات جدید (به ویژه محصولات فناوری) و فناوری هایی که با حاشیه های قابل قبول به مقبولیت بازار دست می یابند. چالش های انتقالی مرتبط با تملک ها، واگذاری ها و سرمایه گذاری های مشترک، از جمله عدم دستیابی به هم افزایی/مزایای پیش بینی شده؛ خطرات مالی و مالیاتی مرتبط با تملک، واگذاری و سرمایه گذاری مشترک؛ مفاد خاصی در اسناد حاکمیتی ما که ممکن است از خرید شخص ثالث ما جلوگیری کند. اثرات رقابتی شدید (از جمله، بدون محدودیت، رقابت از طرف سایت های تجارت آنلاین شخص ثالث) و بازار تثبیت کننده؛ لغو یا ممنوعیت قضایی اجرای قانون مراقبت مقرون به صرفه؛ تغییرات در صنعت مراقبت های بهداشتی؛ خطرات ناشی از گسترش قدرت خرید مشتری و ساختارهای هزینه یابی چند لایه؛ افزایش هزینه های حمل و نقل برای محصولات ما یا سایر مشکلات خدمات با ارسال کنندگان شخص ثالث ما؛ شرایط کلی اقتصاد کلان و سیاسی جهانی و داخلی، از جمله تورم، کاهش تورم، رکود، نوسانات قیمت انرژی و ارزش دلار آمریکا در مقایسه با ارزهای خارجی و تغییرات سایر شاخص‌های اقتصادی، توافق‌نامه‌های تجاری بین‌المللی، موانع تجاری بالقوه و تروریسم؛ عدم رعایت الزامات قانونی موجود و آینده؛ خطرات مرتبط با مقررات تجهیزات پزشکی اتحادیه اروپا؛ عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به تقلب در مراقبت های بهداشتی یا سایر قوانین و مقررات؛ عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به جمع‌آوری، ذخیره و پردازش اطلاعات شخصی حساس یا استانداردهای موجود در پرونده‌های سلامت الکترونیکی یا ارسال؛ تغییرات در قوانین مالیاتی؛ خطرات مربوط به مسئولیت محصول، مالکیت معنوی و سایر ادعاها؛ خطرات دعوی قضایی؛ تحولات جدید یا پیش بینی نشده دعوی قضایی و وضعیت موضوعات دعوی قضایی؛ خطرات مرتبط با سیاست های گمرکی یا محدودیت های قانونی واردات؛ حملات سایبری یا سایر موارد نقض حریم خصوصی یا امنیت داده ها؛ خطرات مرتبط با عملیات جهانی ما؛ وابستگی ما به مدیریت ارشد، استخدام و حفظ کارکنان، و روابط ما با مشتریان، تامین کنندگان و تولیدکنندگان؛ و اختلال در بازارهای مالی ترتیب ظاهر شدن این عوامل نباید به عنوان نشان دهنده اهمیت یا اولویت نسبی آنها تفسیر شود.

ما هشدار می دهیم که این عوامل ممکن است جامع نباشند و بسیاری از این عوامل خارج از توانایی ما برای کنترل یا پیش بینی هستند. بر این اساس، هر گونه اظهارات آینده نگر موجود در اینجا نباید به عنوان پیش بینی نتایج واقعی مورد استناد قرار گیرد. ما هیچ وظیفه ای را بر عهده نمی گیریم و هیچ تعهدی برای به روز رسانی بیانیه های آینده نگر نداریم مگر در مواردی که قانون الزامی کند.

مخاطب

سرمایه گذاران
رونالد ن. ساوت

معاون ارشد و مدیر ارشد مالی

ronald.south@henryschein.com
(631) 843-5500

گراهام استنلی

معاون رئیس، روابط سرمایه گذار و مسئول پروژه های مالی استراتژیک

graham.stanley@henryschein.com
(631) 843-5500

رسانه ها
آن ماری گوتارد

نایب رئیس، روابط جهانی با رسانه های شرکتی

annmarie.gothard@henryschein.com
(631) 390-8169

لینک منبع

محتوا توسط Business Wire است. رسانه تیترهای امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا لینک های مرتبط با این محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال صحت، موضوعیت یا کیفیت محتوا ندارد.




دیدگاهتان را بنویسید