بازار مواد مغذی گیاهی برای مشاهده رشد برجسته CAGR 7.55 درصدی تا سال 2027، اندازه، سهم، روند، تقاضا و رشد


نیاز به مواد مغذی گیاهی

انتظار می رود تقاضا برای مواد غذایی گیاهی در طول دوره پیش بینی افزایش یابد

افزایش آگاهی سلامت در میان مصرف‌کنندگان و افزایش تعداد افرادی که از بیماری‌های مزمن در سراسر جهان رنج می‌برند، باعث رشد بازار جهانی مواد غذایی گیاهی می‌شود.

– تحقیقات بازار متفقین

پورتلند، یا، ایالات متحده، 7 مه 2023 /EINPresswire.com/ – اندازه بازار جهانی مواد غذایی گیاهی در سال 2019 به 28,329.7 میلیون دلار رسید و پیش بینی می شود که تا سال 2027 به 48,446.5 میلیون دلار برسد و CAGR از 2025% به 7255 برسد. افزایش آگاهی سلامت در میان مصرف کنندگان و افزایش تعداد افرادی که از بیماری های مزمن در سراسر جهان رنج می برند، باعث رشد بازار جهانی مواد غذایی گیاهی می شود. از سوی دیگر، هزینه های بالای مرتبط با مواد غذایی گیاهی ارگانیک مانع از رشد بازار می شود. با این وجود، افزایش آگاهی مصرف کنندگان در مورد محصولات ارگانیک پیش بینی می شود که راه را برای فرصت های جدید در صنعت هموار کند.

𝗥𝗲𝗾𝘂𝗲𝘀𝘁 𝗧𝗵𝗲 𝐅𝐫𝐞𝐞 𝗦𝗮 𝘀 𝗥𝗲𝗽𝗼𝗿𝘁: https://www.alliedmarketresearch.com/request-sample/7108

علاوه بر این، طبیعتاً، پیش‌بینی می‌شود که بخش ارگانیک در بازار مواد غذایی گیاهی با بالاترین CAGR، از نظر ارزش فروش، در طول دوره پیش‌بینی بازار مواد غذایی گیاهی رشد کند. افزایش تعداد مصرف کنندگان آگاه به سلامت همراه با افزایش آگاهی مصرف کنندگان در مورد مزایای سلامتی مرتبط با مصرف مواد مغذی گیاهی ارگانیک عوامل اصلی رشد بازار مواد غذایی گیاهی ارگانیک هستند.

𝑻𝒐𝒑 𝐊𝐞𝐲 𝐂𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐢𝐞𝐬

بازیگران کلیدی فعال در صنعت جهانی مواد غذایی گیاهی عبارتند از Now foods، Herbochem، OREGON’S WILD HARVEST، Gaia Herbs Farm، Nature’s Bounty. Bio Botanica INC. Herb Pharma (Pharmaca)، Solaray، Pure Encapsulations، LLC، و Solagar

282 𝐏𝐚𝐠𝐞𝐬 𝐏𝐃𝐅 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐈 𝐚𝐛𝐥𝐞𝐬: https://www. edmarketresearch.com/checkout-final/36af0d4963405b35d596465f8bf7e4bc

براساس نوع محصول، پیش‌بینی می‌شود که بخش چای سبز در طول دوره پیش‌بینی با بالاترین CAGR رشد کند. این امر به افزایش آگاهی مصرف کنندگان در مورد مزایای سلامتی مرتبط با مصرف چای سبز و دسترسی آسان آن در قالب های مختلف در بازار نسبت داده می شود.

𝗞𝗲𝘆 𝗳𝗶𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴𝘀 𝗼𝗳 𝘁𝗵

بر اساس نوع محصول، بخش زنجبیل بیشترین سهم بازار مواد مغذی گیاهی را در سال 2019 به خود اختصاص داد و از سال 2021 تا 2027 با CAGR 6.20 درصد رشد کرد.

طبق ماهیت، بخش متعارف بیشترین سهم بازار را در سال 2019 به خود اختصاص داد و با رشد CAGR 7.30 درصدی از سال 2021 تا 2027.

از نظر فرم، بخش کپسول ها و قرص ها بیشترین سهم بازار را در سال 2019 به خود اختصاص دادند و از سال 2021 تا 2027 با CAGR 6.70 درصد رشد کردند.

بر اساس کانال فروش، بخش فروشگاه آنلاین بالاترین سهم بازار را در سال 2019 به خود اختصاص داد و از سال 2021 تا 2027 با CAGR 6.56 درصد رشد کرد.

بر اساس منطقه، اروپا بیشترین سهم را در بازار مواد غذایی گیاهی در سال 2019 به خود اختصاص داد و انتظار می‌رود در دوره پیش‌بینی بر بازار تسلط یابد.

𝗦𝗽𝗲𝗮𝗸 𝗧𝗼 𝗔𝗻𝗮𝗹𝘆𝘀𝘁: https://www.alliedmarketresearch.com/connect-to-analyst/7108

علاوه بر این، طبیعتاً، پیش‌بینی می‌شود که بخش ارگانیک در بازار مواد مغذی گیاهی با بالاترین CAGR، از نظر ارزش فروش، در طول دوره پیش‌بینی بازار مواد غذایی گیاهی رشد کند. افزایش تعداد مصرف کنندگان آگاه به سلامت همراه با افزایش آگاهی مصرف کنندگان در مورد مزایای سلامتی مرتبط با مصرف مواد مغذی گیاهی ارگانیک عوامل اصلی رشد بازار مواد غذایی گیاهی ارگانیک هستند.

𝐀𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐔𝐬

Allied Market Research (AMR) یک بخش تحقیقات بازار و مشاوره تجاری با خدمات کامل از Allied Analytics LLP مستقر در پورتلند، اورگان است. Allied Market Research به شرکت‌های جهانی و همچنین کسب‌وکارهای متوسط ​​و کوچک کیفیت بی‌نظیری از «گزارش‌های تحقیقات بازار» و «راه‌حل‌های هوش تجاری» ارائه می‌دهد. AMR دیدگاهی هدفمند برای ارائه بینش تجاری و مشاوره برای کمک به مشتریان خود برای اتخاذ تصمیمات استراتژیک تجاری و دستیابی به رشد پایدار در حوزه بازار مربوطه خود دارد.

پاوان کومار، مدیر عامل تحقیقات بازار متحد، سازمان را به سمت ارائه داده ها و بینش با کیفیت بالا هدایت می کند. ما در روابط شرکتی حرفه ای با شرکت های مختلف هستیم و این به ما در کشف داده های بازار کمک می کند که به ما کمک می کند تا جداول داده های تحقیقاتی دقیق را تولید کنیم و نهایت دقت را در پیش بینی بازار ما تأیید می کند. تک تک داده های ارائه شده در گزارش های منتشر شده توسط ما از طریق مصاحبه های اولیه با مقامات ارشد شرکت های پیشرو در حوزه مربوطه استخراج می شود. روش تدارکات داده ثانویه ما شامل تحقیق و گفتگوی عمیق آنلاین و آفلاین با متخصصان و تحلیلگران آگاه در صنعت است.

دیوید کوریا
Allied Analytics LLP
+1-800-792-5285
اینجا به ما ایمیل بزنید

مقاله

محتوا توسط EIN Presswire است. رسانه تیترهای امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا لینک های مرتبط با این محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال صحت، موضوعیت یا کیفیت محتوا ندارد.




دیدگاهتان را بنویسید