داده های اتمی که از مرگ غیرمنتظره مدیرعامل و







مینیاپولیس، 07 مه 2023 (GLOBE NEWSWIRE) – با شوک و نارضایتی کامل، اتمی دیتا امروز به اشتراک گذاشت که مدیرعامل، یکی از بنیانگذاران و مالک 22 ساله آن به طور ناگهانی در 5 می در خانه خود درگذشت. جیم یک همسر و دو پسر را به جای می گذارد که بیش از همه آنها را دوست داشت. صدها دوست، کارمند و مشتری جیم در این دوران تکان دهنده به شدت در کنار خانواده غمگین بودند.

جیم که توسط بسیاری در جوامع بشردوستانه، تجاری و ورزشی مورد احترام و شناخته شده است، یک تغییردهنده استثنایی بود که هرگز در بیان حقیقت به قدرت تردید نداشت. جیم که در سال 1968 در نبراسکا به‌عنوان کوچک‌ترین خواهر و برادر از بین پنج خواهر و برادر متولد شد، انگیزه کارآفرینی در سن جوانی آشکار بود. در 13 سالگی، شرکت مراقبت از چمن جیم به تامین بودجه راه او در دبیرستان و کالج ادامه داد. در سال 2001، جیم یکی از بنیانگذاران Atomic Data بود و با زحمت آن را به شرکت رانندگی امروزی تبدیل کرد. اشتیاق جیم به فناوری، تجارت و حقیقت‌گویی او را به ایجاد چندین شرکت موفق فناوری اطلاعات با استخدام صدها نفر سوق داد. این موفقیت به او این امکان را داد که به جامعه کمک کند و دهه ها تلاش خستگی ناپذیری برای تغییر جهان از طریق پروژه های غیرانتفاعی محلی و جهانی داشته باشد.

انساندوستی، مهربانی و شفقت جیم قابل مقایسه نبود. او از طریق شرکت‌هایش میلیون‌ها دلار به هنر، سلامت روان، تحقیقات سرطان، حمایت از جانبازان، پناهندگان، معلولان، برنامه‌های جوانان، پناهگاه‌های بی‌خانمان‌ها، بانک‌های غذا، انرژی سبز و بسیاری دیگر کمک کرد. بازدید او از آفریقا در سال 2012 منجر به ساخت یک کتابخانه رایگان دائمی در اوگاندا شد که آموزش و فرصتی را برای 3000 پناهجوی گرسنه کتاب در ماه فراهم کرد. زمانی که سازمان غیر انتفاعی سوادآموزی Start Reading Now برای زنده ماندن تلاش می کرد، جیم کنترل را به دست گرفت و به طور نامحدود هزینه عملیات را تامین کرد تا بچه ها همچنان 10 کتاب رایگان در سال دریافت کنند. زمانی که کارمندی با ناامنی مسکن مواجه بود، جیم برای خانه اول آن ها تامین مالی ترتیب داد. زمانی که جیم به حضور ناکافی زنان و اقلیت‌ها در فناوری پی برد، تصمیم گرفت تا یک برنامه آموزشی تخصصی فناوری اطلاعات ایجاد کند، بدون هیچ هزینه‌ای تحصیلات و پیشنهادهای شغلی را برای کسانی که بیشتر به آن نیاز داشتند، ارائه دهد. وقتی جیم راهی برای ایجاد تغییر در جهان دید، به سادگی این کار را انجام داد. میراث تغییر او پابرجاست و جهان آن را برای دهه‌های آینده احساس خواهد کرد.

جیم یک رهبر تجاری فداکار و دلسوز، مربی، مدافع حقوق بشر، شوهر، پدر، پسر، برادر و دوست بود. خیلی ها، از جمله همه ما در Atomic Data، او را به طرز دردناکی از دست خواهند داد.

در ادامه، مدیر کل اتمی دیتا بر عملیات تجاری با حمایت مستقیم لری پترسون و دکتر جان داودل، مالکان شرکت نظارت خواهد کرد.

به جای گل، لطفاً یک کمک مالی به شروع خواندن اکنون در نظر بگیرید.

-خانواده داده های اتمی

عکسی به همراه این اعلامیه در https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/69e7613f-f23e-45c8-93af-79eec6a6b57a موجود است

هیچ ارجاعی در هنگام تنزل رتبه وجود ندارد

محتوا توسط Globe Newswire است. رسانه تیترهای امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا لینک های مرتبط با این محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال صحت، موضوعیت یا کیفیت محتوا ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید