بیمه عمومی Reliance و PolicyBazaar با هم می آیند تا بیمه سلامت Reliance را برای مشتریان زنده کنند



بیمه عمومی اتکایکی از شرکت‌های پیشرو بیمه عمومی هند، امروز از راه‌اندازی یکی از انعطاف‌پذیرترین و محبوب‌ترین محصولات خود – Reliance Health Gain Policy – ​​در پلتفرم آنلاین Policybazaar خبر داد.


سیاست افزایش سلامت Reliance که در ماه مه راه اندازی شد، از آن زمان به دلیل ویژگی ها و مزایای آن، شاهد تقاضای بالایی در بین مشتریان بوده است. خط مشی منحصر به فرد به مشتریان خود این آزادی را می دهد تا سیاست های بهداشتی خود را بر اساس نیاز خود انتخاب و شخصی سازی کنند. هدف این مشارکت با پخش زنده این محصول در کانال توزیع دیجیتالی Policybazaar، تضمین دسترسی به بیمه برای همه است.


با اظهار نظر در مورد توسعه، آقای راکش جین، مدیرعامل، بیمه عمومی اتکا، گفت ضریب نفوذ بیمه های غیرزندگی در هند حدود 1% تولید ناخالص داخلی است که در مقایسه با میانگین جهانی 4.1% بسیار پایین است. در هند، اکوسیستم فین تک با پایگاه مشتریان بزرگ خود فرصتی منحصر به فرد برای استفاده از جمعیت بدون بیمه و در دسترس قرار دادن بیمه برای همه در هر گوشه ای از کشور ارائه می دهد. ما در بیمه عمومی Reliance همیشه در تلاش هستیم تا محصولات نوآورانه ای را ارائه دهیم که نیازهای مشتریان را برآورده کند و بهترین خدمات را به آنها ارائه دهد. ما خوشبین هستیم که ارائه خط مشی سود بهداشتی Reliance در Policybazaar ما را قادر می سازد تا انعطاف پذیرترین محصول بیمه درمانی خود را برای جمعیت بزرگتری در دسترس قرار دهیم و آزادی انتخاب بیمه درمانی را به آنها ارائه دهیم. از طریق چنین محصول قابل سفارشی سازی، هدف ما تشویق مشتریان بدون بیمه به محافظت از خود و پس اندازهای سخت به دست آمده با بیمه سلامت است.


سربویر سینگ، مدیر عامل، Policybazaar.com، این احساس را تکرار کرد و گفت: ما مفتخریم که با Reliance در طراحی سیاست افزایش سلامت Reliance همکاری نزدیک داشته ایم. این محصول منحصر به فرد و به موقع در بازار بیمه سلامت است. این طرح، که بسیار قابل تنظیم است، به طور موثر نیازهای یک خانواده کوچک 2 نفره و همچنین یک خانواده بزرگتر از 12 نفر را برآورده می کند. چشم انداز افزایش نفوذ بیمه در هند.


Reliance Health Gain Policy یکی از انعطاف پذیرترین و قابل تنظیم ترین بیمه نامه های درمانی در صنعت است. در سه طرح مختلف – Plus، Power و Prime – و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها برای تسهیل سفارشی‌سازی خط‌مشی برای هر مشتری موجود است. این بیمه نامه دارای 38 ویژگی پیشرو در صنعت مانند پوشش دوگانه است که دو برابر مبلغ بیمه شده را برای استفاده در طول یک ادعا ارائه می دهد. بازگرداندن نامحدود برای بازگرداندن مبلغ پایه بیمه به تعداد دفعاتی که در طول یک سال بیمه نامه تمام شود. پاداش تجمعی تضمین شده، که از دست دادن ادعای پست پاداش تجمعی محافظت می کند. یا مزیت کاهش دوره انتظار بیماری قبلی از 3 سال به 2 یا حتی 1 سال. با بسیاری از مزایای دیگر، این محصول با در نظر گرفتن مصرف کننده بیمه سلامت مدرن طراحی شده است.


درباره بیمه عمومی اتکا


Reliance General Insurance، یکی از شرکت های تابعه Reliance Capital، یکی از شرکت های بیمه عمومی پیشرو در هند است. این شرکت یک دسته گل کامل و جامع از محصولات از جمله بیمه موتور، بیمه سلامت، بیمه مسافرتی، بیمه خانه، بیمه MSME/SME، بیمه مسئولیت ارائه می دهد. راه حل های سفارشی برای رفع نیازهای حفاظتی هر مشتری ارائه می دهد. بیمه عمومی Reliance دارای یک شبکه رو به رشد از 8500+ بیمارستان است. همچنین دارای یک شبکه قوی از بیش از 67000 واسطه و 131 شعبه در سراسر هند برای ارائه محصولات و خدمات خود به خرده فروشی، شرکت ها و مشتریان SME است. www.reliancegeneral.co.in | www.facebook/RelianceGenIn | @RelianceGenIn


درباره Policybazaar (www.policybazaar.com)


Policybazaar.com یکی از بزرگترین بازارهای بیمه هند است. این پلت فرم پرچمدار PB Fintech است که مالک برند فین تک، Paisabazaar.com، و بازار وام و بیمه در منطقه امارات متحده عربی، Policybazaar.ae است. Policybazaar.com با هدف آموزش به مردم در مورد محصولات بیمه ای شروع به کار کرد و با ارائه های خود به بازارهای بیمه آنلاین بزرگ و بسیار کم نفوذ پرداخته است.


دیدگاهتان را بنویسید