نوآوری صفر، کنگره اصلی اقلیم و فناوری پاک در مورد کربن زدایی برای بهار 2023 تنظیم شد


Innovation Zero به ریاست The Right Honorable Dr Liam Fox MP، بازیگران کلیدی صنعت را گرد هم می آورد. که راه حل های خالص صفر را هدایت می کنند

لندن، 5 سپتامبر 2022 /PRNewswire/ — در 24 و 25 مه 2023کنگره آب و هوا و فناوری پاک، نوآوری صفر، مراسم افتتاحیه خود را با گرد هم آوردن مشاغل، سرمایه گذاران، سیاست گذاران، دانشگاهیان و نوآورانی که به دنبال تجاری سازی راه حل ها و فناوری های کربن زدایی هستند، برگزار خواهد کرد. به ریاست وزیر تجارت بین‌الملل سابق، The Rt Hon. دکتر لیام فاکس نماینده مجلس، کنگره در سال جاری برگزار خواهد شد لندن سالن بزرگ المپیاواقع در غرب کنزینگتون.

همکاری با دکتر فاکس، نوآوری صفر راه‌حل‌های کم کربن قابل اجرا در بخش‌های مختلف، از جمله انرژی، خودرو، کشاورزی و تولید را برای 10000 شرکت‌کننده به نمایش می‌گذارد. این رویداد شامل به‌روزرسانی‌هایی از کشورها و مناطق در مورد اولویت‌های سیاست و بخش، دیدگاه‌های Big Tech، مطالعات موردی از تک‌شاخ‌های فعلی و آینده، صندوق‌ها و نوآوری‌های شرکتی و دیدگاه‌های سهام خصوصی، سرمایه‌گذاری خطرپذیر و سرمایه‌گذاران بلندمدت خواهد بود.

به عنوان یک کاتالیزور برای پیشرفت، نوآوری صفر راه اندازی محصول، اطلاعیه های مشارکت و تعهدات تحقیقاتی را شامل می شود. این رویداد یک مانیفست برای تغییر ایجاد می‌کند که در آن کسب‌وکارها، سرمایه‌گذاران و سیاست‌گذاران متعهد به چشم‌اندازی مشترک از آینده هستند و اینکه چگونه فناوری پاک می‌تواند به کاهش بحران آب و هوا کمک کند.

جیمز اشوود، یکی از بنیانگذاران نوآوری صفر، اظهار نظر کرد:ما بسیار هیجان زده هستیم که افتتاحیه کنگره Innovation Zero CleanTech را در ماه می سال آینده اعلام کنیم. Innovation Zero یک پلتفرم فوق‌العاده برای کسب‌وکارهای بریتانیایی در لبه فناوری پیشرفته فراهم می‌کند تا راه‌حل‌های خود را برای آینده‌ای پایدار به نمایش بگذارند.

دکتر لیام فاکس نماینده مجلس افزود: “من از Chair Innovation Zero در سال 2023 خوشحالم. فناوری در خط مقدم ماموریت ما برای حل وضعیت اضطراری آب و هوایی قرار دارد و مشاغل، موسسات و نوآوران پیشرو در بریتانیا می توانند رهبری و همکاری مورد نیاز برای محافظت از سیاره ما را نشان دهند.

رسانه های اجتماعی:
لینکدین – www.linkedin.com/company/innovation-zero
توییتر https://twitter.com/_InnovationZero
اینستاگرام – https://instagram.com/_innovationzero
فیس بوک – https://www.facebook.com/innovationzeroldon/

درباره نوآوری صفر:
بحران آب و هوایی فوری و در کانون توجه است. بنابراین جای تعجب نیست که راه حل های فناوری مرتبط با آب و هوا و شرکت ها سرمایه گذاری قابل توجهی را جذب می کنند. چای نوآوری صفر هدف کنگره تسریع مشارکت، انجام معاملات و همکاری بین کسانی است که راه حل های کم کربن را توسعه می دهند و تولید می کنند و کسانی که نیاز به استقرار یا می خواهند آنها را تامین کنند.

rt

لینک منبع

محتوا توسط PR Newswire است. رسانه تیترهای امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا لینک های مرتبط با این محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال صحت، موضوعیت یا کیفیت محتوا ندارد.




دیدگاهتان را بنویسید