تایوان در “مشاوره دوجانبه تایوان و ایالات متحده در مورد حقوق و مزایای کار شیلات” پیشرفت در بهبود حقوق بشر در بخش ماهیگیری را به اشتراک گذاشت.


تایپه، تایوان–(سیم تجاری)– «مشاوره دوجانبه تایوان و ایالات متحده در مورد حقوق و مزایای کار در ماهیگیری» در 2 سپتامبر به وقت ایالات متحده در واشنگتن دی سی برگزار شد. آژانس شیلات تایوان (TFA) با دفتر امور بین المللی کار، وزارت کار ایالات متحده ملاقات کرد. (DOL/ILAB) برای تبادل اطلاعات و تجربیات در مورد حفاظت از حقوق کار شیلات.

TFA اشاره کرد که تایوان تعهد قوی خود را برای بهبود و حفاظت از حقوق و رفاه ماهیگیران مهاجر شاغل در کشتی های ماهیگیری در آب های دوردست تایوان نشان داد و همچنین به طور خلاصه “برنامه اقدام برای ماهیگیری و حقوق بشر” خود را با ایالات متحده به اشتراک گذاشت.

در این نشست، DOL/ILAB ایالات متحده تاکید کرد که کاهش شیوع کار اجباری کلید حذف کالا از لیست TVPRA است. ایالات متحده به ویژه متوجه شد که تایوان مایل است بازرسان بیشتری برای انجام بازرسی های کار داشته باشد و همچنین اقدامات بیشتری را برای حفاظت از حقوق و رفاه ماهیگیران مهاجر در کشتی های ماهیگیری تایوانی ارائه دهد. با آن، ایالات متحده امیدوار است که شیوع کار اجباری کاهش یابد. علاوه بر این، با تلاش تایوان در اجرای برنامه حمایت اجتماعی و ایجاد اتحادیه های ماهیگیران مهاجر، ایالات متحده نیز مشتاقانه منتظر دیدن تایوان برای داشتن مکانیزم اجتماعی بهتر در نظارت بر حقوق کار ماهیگیری است.

در نهایت، TFA آرزو می کند که ایالات متحده درک بهتری از تلاش های تایوان برای بهبود و حفاظت از حقوق بشر ماهیگیران مهاجر در کشتی های ماهیگیری در آب های دوردست تایوان داشته باشد. علاوه بر این، TFA نیز از این فرصت استفاده کرد و از دفتر صلح سبز ایالات متحده بازدید کرد. TFA بر همکاری بین تایوان و ایالات متحده، به صورت عمومی و خصوصی، با هدف مشترک برای بهبود و حفاظت از حقوق بشر و رفاه ماهیگیران مهاجر تأکید کرد. تایوان مایل به همکاری و همکاری با کشورهای همفکر و سازمان های غیردولتی برای کارهای مربوطه است.

لینک منبع

محتوا توسط Business Wire است. رسانه تیترهای امروز مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده یا لینک های مرتبط با این محتوا ندارد. عناوین رسانه امروز مسئولیتی در قبال صحت، موضوعیت یا کیفیت محتوا ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید